I - III klass alustas päeva puzzle tegemisega, kasutades Jigsaw rakendust. Põnev oli moodustada sõna NUTIKAS õpilastest ja iga täht tuli pildistada ja seada kokku lõpuks Photo Gird-ga.
1. klass - sõna NUTIKAS |
2. klass tutvumas äpiga Flow Free |
IV - VI klass alustasid päeva digimatkaga Käina alevikus, kus tuli liikuda QR koodide abil. Igas kontrollpunktis oli 2 QR koodi, esimene juhatas järgmisse punkti ja teine andis küsimused objekti kohta. Klass pidi end pildistama objekti taustal. Tagasi tulles kooli, oli vaja Padleti abil panna oma matk veebitahvlile.
Digimatkal:
4. klass |
5. klass |
Ka nemad seadsid kokku sõna NUTIKAS ja tutvusid äppidega Math Duel, Flow Free, Unblock Me ja Lightbot.
VII - IX klass alustas päeva pildijahiga Käina alevikus. Ülesandeks oli kõndidda GPS' i abil punktist punkti ja ühtlasi täita ülesandeid. Kogu teekonna salvestati nutiseadmesse. Vajalikud äpid olid Endomondo, QrDroid ja Google Maps.Kooli tagasi tulles koostati oma rännaku kohta "Padlet", mille tapeediks salvestatud matkajälg ja sellele paigutati punktides tehtud fotod.
9. klassi pildijaht |
Pärast väikest vaheaega alustasid nemad digitunniga:
VII klass - kunstiõpetus "Kunstiteos kaasaegses kunstis" kasutasid äppi PiscArt
VIII klass - matemaatika, lahendasid ülesandeid paberil ja äppiga Photo Math. Seejärel võrdlesid tulemusi.
IX klass - bioloogia, kasutasid liitreaalsust äpiga Anatomy 4D. Tööleht õpilastele
7. klassi kunstiõpetuse tööd |
5. klass vastamas |
Digipäev lõppes tagasiside andmisega, milleks kasutati Mentimetrit.Tagasiside oli positiivne. Palju elevust tekitas õpetajate koostatud küsimused, millele vastati Kahootiga. Põnev oli digimatk ja fotojaht Käina vahel. Meeleolu tõstis ka kaunis päikseline hommik.
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
VastaKustuta